اتصال به اینترنت توسط خطوط ایرانسل
 
چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : amin

ایرانسل مدتیه که اعلام کرده روزهای پنج شنبه و جمعه اینترنت رایگان داره خوب باید بگم که خیلی خوبه بعدش اینو بگم که سرعت دانلودش خیلی بهتره در اینجا من دو روش رو به شما عرضه می کنم 1.اتصال از طریق گوشی به اینترنت 2.اتصال از طریق گوشی به کامپیوتر و سپس به اینترنت
1.خوب اول طریقه اتصال گوشی رو به اینترنت به شما عرض می کنم البته روشی است که خودم پیدا کردم در ضمن اینو هم باید بگم که گوش من w810i مدل سونی اریکسون است
1. برای ایجاد یک اکانت اینترنتی مراحل زیر رو دنبال کنید اول روی play now کلیک کنید یه پیام مانند این به شما نمایش داده می شودto access the internet you need to create an internet profile? یعنی اینکه برای دسترسی به اینترنت شما به پروفایل اینترنتی نیازمند هستید
2. گزینه yes را مورد انتخاب قرار دهید
3. در قسمت name نام دلخواه خود را وارد سازید
4. قسمت connect using را مورد انتخاب قرار دهید و سپس به دنبال ان new account را مورد انتخاب قراردهید
5. در صفحه بعد Gprs data را برگزینید و به یک نام دلخواه برای ان بنویسید در صفحه بعد قسمتهای username و پسورد را با یک اطلاعات دلخواه کامل کنید توجه داشته باشید که شما باید این اطلاعات را به یاد خو بسپارید یا از انها یاداشت برداری نمایید و سپس save را انتخاب نمایید اکنون اکانت شما اماده بهره برداری است !
خب شما حالا هر زمان که بخواهید به اینترنت متصل خواهید شد .

***گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد (برای اطلاع از این موضوع بر روی Mohabatko _ irancell na30im chat کلیک کنید).
تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) برای شما ارسال می شود. برای آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.


اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):

[تصویر: cvnu75yoj4y4zp9kiqzm.jpg]


WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.

WAP 2.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 1.0 پشتیبانی نمیکنند.


این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.


اکنون طریقه اتصال کامپیوترتان به اینترنت از طریق موبایل
1. نرم افزار گوشی خود را به طور کامل نصب کنید و سپس انرا اجرا کنید
2. در قسمت سمت راست mobile networking wizard را انتخاب نمایید
3. در پنجره باز شده در سمت چپ ایکونی که در پایین وجود دارد را کلیک کنید تا قسمت پایین ان نیز به نمایش در اید
4. new connection را انتخاب کنید و در پنجره بعدی packet switched data را که به طور پیش فرض انتخاب شده است را برگزینید و next را بفشارید !!
5. دوباره next را فشار دهید تا به پایان پنجره create new connectionبرسید
6. یوزر نیم و پسوردی که در گوشی نوشته اید را در این مکان نیز وارد نمایید و سپس next و سپس finish را انتخاب نمایید شما اکنون اماده اتصال کامپیوتر خود به اینترنت از طریق موبایل و خط ایرانسل هستید .

برای خرید بسته از این کد رمزها از جدول زیر استفاده کنید .
[تصویر: gsm_tb_fa_17.jpg]

و برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده از این کد رمزها از جدول زیر استفاده کنید .
[تصویر: gsm_tb_fa_12.jpg]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







✓☂★★ سیرجانی ها ★★☂
درباره وبلاگ

با سلام به وبلاگ سیرجانی ها خوش آمدید لطفا اسپیکرهای سیستم خود را روشن نمائید . لطفا از وبلاگ من انتقاد کنید . مطالبی یا آموزش هایی که نیاز دارید را در وبلاگ من قرار دهید تا به انها پاسخ دهم. شما میتوانید بدون این که من حضور داشته باشم توسط تبادل لینک هوشمند ابتدا ادرس وبلاگ من را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید و سپس ادرس وبلاگ خود را در ( تبادل لینک هوشمند ) من بگذارید؛ ( تبادل لینک هوشمند ) من ادرس وبلاگ من را در وبلاگ یا سایت شما برسی میکند اگر ادرس من موجود باشد ( تبادل لینک هوشمند ) ادرس شما را در وبلاگ من بطور اتوماتیک قرار میگذارد. امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ سیرجانی ها سپری کنید .
تصاویر بازیگران
آلبوم هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون
تصاویری جدید از آلبوم هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز طراحی پوستر سطح (متوسط) چگونه میتوان یک لوگوی حرفه ای و تاثیر گذار ساخت؟ آموزش افکت نور در فتوشاپ آموزش افکت glow در فتوشاپ ساخت بافت ترک خورده روی پوست) در فتوشاپ طراحی شکلک خندان یاهو در فتوشاپ طریقه استفاده از براشها در فتوشاپ آموزش طراحی سیب بانك استایل و فتوشاپ دو راه برای استفاده از حالت Perspective تبدیل عکس به یک نقاشی واقعی لک بی لک ! rgb یا cmyk ؟ شگردی برای وضوح بیشتر تصویر نکته ای برای لیتوگرافها : قلم مویی خاص : تنظیم میزان و حالت سایه : این فونت حالت ضخیم و ایتالیک ندارد ، چه کنم ؟ جستجو و جایگزینی ایجاد دقیق کادر در متن : غلط گیر خودکار : تبدیل متن تایپ شده به یک پاراگراف :
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان✓☂★★ سیرجانی ها ★★☂و آدرس amin2010.LoxBlog.comینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان